7 Mart 2014 Cuma

Yeni Destek Sistemi

Değerli NTTGame takipçileri,

 Bildiğiniz gibi uzun bir süredir aktif olarak kullanılmakta olan destek sistemi sizlerin istekleri, NTT çalışanları tarafından görülenler ve eksik bulunan taraflar doğrultusunda değişikliğe gidilmiştir.

 Yeni sistem ile birlikte siz oyuncularımıza daha kaliteli hizmet sunmak ve sorunlarınıza daha kısa sürede cevap verebilmek için gerekli çalışmalarımıza son hızda devam etmekteyiz.

Bu yeni destek sistemi ile Knight online oynayan ve Kingdom online oynamayı planlar için büyük kolaylık ve büyük bir gelişme olacaktır. Bu sistem sizlere daha iyi hizmet, daha çabuk geri dönüş ve daha kaliteli bir hizmet olarak geri dönüyor.


Hizmet kalitesi artması gibi sizlerden beklenen ve uymanız gereken bazı hususlar bulunduğunu bilmeniz gerekmektedir.

Dikkat etmeniz gereken hususlar ise şu şekildedir;

1 - En az 1 N-Point sahibi olmayan hesaplar bilet gönderemeyeceklerdir.
2 - Her hesap günde en fazla 1 bilet gönderme hakkına sahiptir.
3 - Yaşadığınız herhangi bir sorun hakkında farklı hesaplardan atılan biletler dikkate alınmayacaktır. Aynı konu hakkında birden fazla bilet atmayınız.
4 - Bilet atarken sizden istenilen bilgiler ile ilgili alanları eksiksiz ve doğru olarak doldurmadığınız taktirde biletiniz değerlendirmeye alınmayacaktır.
5 - Yaşadığınız sorun ile ilgili biletlerinizi ilgili bölüme atmanız gerekmektedir. Yanlış bölüme atılan biletler değerlendirilmeye alınmayarak kapatılacaktır.
6 - Atılan biletlerde herhangi bir çeviri programı kullanılması sonucu, bilet anlaşılmaz hale gelebilmektedir. Bu gibi biletlerin içeriği anlaşılamadığı için ne yazık ki değerlendirme yapılamamaktadır. Biletlerinizi Türkçe olarak da gönderebilirsiniz.
7 - Uygunsuz üslup ile yazılan biletler dikkate alınmayacaktır. Ayrıca bu gibi durumlar sebebiyle hesabınız engellenebilir.
8 - Hiçbir hesap için; herhangi bir şekilde restorasyon işlemi yapılmayacaktır. Bu yüzden eşya restorasyon talebinde bulunmayınız.
9 - Sizden bilgi istenilen biletlere 72 saat içerisinde gerekli cevapları iletmediğiniz durumda biletiniz cevaplanmadan kapatılacaktır.
10 – Sistemimizdeki bu değişiklik sebebiyle eski sisteme gönderilmiş olan biletler değerlendirilemeyecektir.

Daha iyi hizmetler için lütfen önerilerinizi ve taleplerinizi bize göndermekten çekinmeyiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder